୧⍤⃝符笙未楔

人在摆烂,不喜勿扰
感谢喜欢与支持

《破产姐妹》台词摘抄(一)

Look,eventually,you'll learn to do that on the inside. 

终有一天,你会学会泪往心里流。

-----

This is who I am. Nobody says you have to like it. 

我就是我,没人非要你喜欢。

-----

There is no luck. There is only work. 

世上没什么运气,只有努力去挑战。

-----

The heart wants what it wants. 

心之所欲无人能挡。

-----

DNA decides what we are, but not who we are. What we are never changed, but who we are never stop changing. 

DNA决定了我们是什么,但不能决定我们将成为什么人。我们是什么不会改变,但我们能成为什么则在一直变化着。

-----

When you don't have enough money to fix your own mistakes, you've make your own magic. 

当你没钱弥补你犯下的错误时,那就得靠自己创造奇迹。

-----

We're gonna be successful. Because we have the two things the really matter-you and me.

我们都会成功的,因为我们拥有最重要的两样事物,我和你。

-----

The road is long, and trust me. So whatever you do, you hold on to that foolishly hopeful smile. 

人生路还漫长,相信我,这一路你会历尽艰辛,所以不管你做什么,请留住你脸上那充满希望的傻笑。

-----

I'm gonna be successful and alone. 

我将要功成名就,然后孤独终老。

-----

The only life I wanna ruin is my own. 

我唯一想毁掉的人生是我自己的。

--------------------

(二) 

评论(1)
热度(490)
  1. 共47人收藏了此文字
只展示最近三个月数据