୧⍤⃝符笙未楔

人在摆烂,不喜勿扰
感谢喜欢与支持

《破产姐妹》台词摘抄(二)

(一) 

--------------------

Listen, everybody's broke in their 20s, and everybody hides form stuff, you run into freezers, I practice ignorance and blackout drinking. 

听着,谁二十多岁的时候不是穷光蛋。人人都有要逃避的事情,你选择躲进冷藏室,我选择视而不见和用酒精麻痹。

-----

Success depends on staying open to a better idea, even if it's not yours. 

要成功就要勇于接受好点子,即使这个点子不是你自己的。

-----

When you fake smile, everybody else fakes smile back. 

当你对世界假笑 世界会回报以假笑。

-----

I act like i don't want anything , because i never got anything i wanted. 

我表现得我不喜欢任何事物,是因为我从来就没有得到过我想要的。

-----

Sometimes you have to do things that make you uncomfortable.It's the way you grow. 

有时候你就得干一些自己都不爽的事情,这就是成长。

-----

But through it all the key for me has been bravery and the deep-down knowledge that I am better than everyone else. 

但至始至终,支持我走下去最大动力是勇气。以及在内心深处我坚信:我比任何人都强。

-----

I am not leaving with no dignity and no money.

我不能没有尊严也没有钱的走掉。

-----

I don't like to judge a book by its cover.

我不喜欢以貌取人。

-----

I don't need a dream,Dreams are for pool people!

我不需要什么梦想,梦想是穷人的鬼话!

-----

I just think society's way too concerned with other people's idea of what's pretty. 

我只是觉得,当今社会太注重他人对美的看法。

评论
热度(202)
  1. 共16人收藏了此文字
只展示最近三个月数据