୧⍤⃝符笙未楔

人在摆烂,不喜勿扰
感谢喜欢与支持

《怦然心动》台词摘抄(一)

Some of us get dipped in flat, some in satin, some in gloss. But every once in a while you find someone who's iridescent, and when you do, nothing will ever compare. 

有人住高楼,有人在深沟,有人光万丈,有人一身锈,世人万千种,浮云莫去求,斯人若彩虹,遇上方知有。

-----

Sometimes a little discomfort in the beginning can save a whole lot of pain down the road. 

有时起初的隐忍可以避免一路的疼痛。

-----

The higher I got, the more amazed I was by the view. 

我爬得越高,眼前的风景便愈发迷人。

-----

But every once in a while, you find someone who's iridescent. 

And when you do,nothing will ever compare.

有天你会遇到一个彩虹般绚烂的人, 

当你遇到这个人后会觉得其他人都只是浮云而已。

-----

Sometimes you have to sacrifice to do the right thing.

有时我们为了正确的选择,不得不做出牺牲。

-----

Better late than never. 

姗姗来迟总比没来好。

-----

I never been embarrassed by where I 've lived before, I also never really thought about money, I knew we weren't rich, but I didn't feel like we were missing anything.

我从没有因为住在哪里而自卑,也没有太多地想过贫穷,我知道我们不富裕,但我感觉我没有错过任何东西。

-----

And I realized Garrett was right about one thing: I had flipped. Completely. 

我意识到加利特一件事是说对了:我心动了。完全心动了。

-----

And she's been stalking me since the second grade. 

Well, a girl like that doesn't live next door to everyone. 

她从二年级起就老是缠着我。 

这种女孩可是可遇不可求的。

-----

The frist day I met Bryce Loski, I flipped. It was those eyes , something in those dazzling eyes. 

见到布莱斯·罗斯基的第一天,我心动了。他的双眸有种魔力让我如痴如醉。

--------------------

(二) 

评论(1)
热度(731)
  1. 共93人收藏了此文字
只展示最近三个月数据