୧⍤⃝符笙未楔

人在摆烂,不喜勿扰
感谢喜欢与支持

《狮子王》台词摘抄

Everything the light touches is our kingdom. A king’s time as ruler rises and falls like the sun. One day, Simba, the sun will set on my time here, and will rise with you as the new king.
 阳光所及的地方都是我们的国土,国王的统治就像太阳一样,有升有落。有一天,我会随太阳一同落下。日出时,你会一同升起,成为新的国王。
-----


Everything you see exists together in a delicate balance.
 世界上所有的生命都在微妙的平衡中生存。
-----


I'm only brave when I have to be.Being brave doesn't mean you go looking for trouble.
 我只是在必要的时候才会勇敢,勇敢并不代表你要到处闯祸。
-----


When the world turns its back on you, you turn your back on the world.
 如果这个世界对你不理不睬,你也可以这样对待它。
-----


I laugh in the face of danger.
 越危险就越合我心意。
-----


It's like you are back from the dead.
 你好像是死而复生一样。
-----


Yes, the past can hurt. But I think you can either run from it or learn from it.
 对,过去是痛楚的,但我认为你要么可以逃避,要么可以从中学习。
-----


This is my kingdom. If I don't fight for it, who will?
 这是我的国土,我不为她而战斗,谁来为她战斗呢?
-----


When the going gets tough, the tough get going.
 逆境才能成就强者。
-----


He lives in you.

 他与你同在。

评论(1)
热度(133)
  1. 共2人收藏了此文字
只展示最近三个月数据