୧⍤⃝符笙未楔

人在摆烂,不喜勿扰
感谢喜欢与支持

Will you still love me when I'm no longer yound and beautiful 

当年华老去,容颜不再,你是否爱我如初,直到地久天长?

Will you still love me when I got nothing but my aching soul 

当一无所有,遍体鳞伤,你是否爱我如初,直到地久天长?

I know you will, I know you will 

我深知你会,我深知你会

I know that you will 

我深知你的爱经久绵长

——《Young and Beautiful 》Lana Del Rey

评论
热度(56)
  1. 共3人收藏了此文字
只展示最近三个月数据