୧⍤⃝符笙未楔

人在摆烂,不喜勿扰
感谢喜欢与支持

《刺客信条》台词摘抄

When other men blindly follow the truth,remember.

当其他人盲目的追寻真相和真实的时候,记住。

Nothing is true.

万物皆虚。

When other men are limited,by morality or law,remember.

当其他人受到法律和道德的束缚的时候,记住。

Everything is permitted.

万事皆允。

We work in the dark to serve the light.

我们服侍光明却耕耘于黑暗。

——

Give me names and I will give you blood.

诉我其名,与尔其血

Speak to me or speak to god. 

叙于我或叙于天

——

One life is just enough.

一生如此,毕生无憾。

——

Che la morte ti dia la pace che cercavt.Requiescat in pace(意语) 

愿死亡给你带来平静,安息吧。

——

Blind, Altair. Blind is all you've ever been ,and all you'll ever be.My blade sees for me, Al Mualim. It helps me cut through the darkness. 

一叶障目为你长久之秉性,又为你未来之缺漏。

我刃可为我眼,Al Mualim。 其助我开劈天地之黑暗。

——

When I was a young man, I had liberty, but I did not see it. I have time, but I did not know it. I have love, but I did not feel it. Many decades would pass before I understood the meaning of all three. 

当我仍然年轻时,我拥有自由,但我未窥探到它,但我未意识到它,我曾有时间,但我却没感觉到它,还有我也拥有爱.数十载逝去,我才了解这三者的意义。

——

We eat our food, take our pills and wait to die. The war is over, pioneer.

我们吃饭,喝药,然后等死。战争已经结束了,先锋。

——

Followig the light of the sun, I shall leave this old world behind.

追随太阳之光芒,我将弃旧世于身后。

评论
热度(242)
  1. 共28人收藏了此文字
只展示最近三个月数据