୧⍤⃝符笙未楔

人在摆烂,不喜勿扰
感谢喜欢与支持

《ONE DAY 》台词摘抄

In fact, if I close my eyes,I can still see you there just standing in the dawn light. 

只要我闭上眼睛,就仿佛还能看到你站在那里,沐浴着黎明的曙光。

——

I think reality is over-rated. 

我觉得现实被高估了。

——

Affection is when you see someone’s strength , love is when you accept someone’s flaws. 

喜欢是看见一个人的优点,爱是接受一个人的缺点。

——

I thought I'd make a difference,but no one knows I'm here. 

我还妄想大展身手,到头来还不是默默无闻。

——

Every career has its ups and downs. This is just a bloody great down. 

所有的事业都有起有落,这不过是个低谷而已。

——

I still love,but I just do not like you anymore. 

我无法控制自己对你的难以忘怀,可我也不再对你满怀期待。

——

I'm just so much better when you're around. 

只是有你在的时候,我才很安心。

——

You feel a little bit lost right now about what to do with your life, a bit rudderless and oarless and aimless but that's okay that's alright because we're all meant to be like that at twenty-four. 

你现在对生活感到有点迷茫,不知所措,没有目标,失去方向,不过没关系,我们二十四岁的时候都是这样。

评论(2)
热度(77)
  1. 共6人收藏了此文字
只展示最近三个月数据